piątek, 7 października 2016

Witaj mój pamiętniku...

Nie wiedziałam, czy zaczynanie tutaj jest czegoś warte. Nadal nie wiem.
Może mam nadzieje, że w jakiś magiczny sposób pomoże mi to uporać się
z moim życiem, emocjami, charakterem. Nie potrafię o tym wszystkim mówić.
 Kiedy powinnam powiedzieć co czuję, mam wrażenie jakby z mojej głowy
zostały wymazane wszystkie słowa. Albo przynajmniej te, których należałoby użyć.
 Zostają tylko te, którymi pod żadnym pozorem nie powinnam się posługiwać.
 Tylko takie, które po złożeniu w całość są idealnym przepisem na to
jak zrobić z siebie idiotkę.

Hej, jestem ALEX.

1 komentarz:

  1. Świetny blog :))
    Zapraszam również do mnie :)
    Proszę o zostawienie opinii :D Dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam!! http://claudiatysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń